Friday 28 January 2011

Vad jag lärt mig


Vad jag har lärt mig under den gångna veckan; att Robespierre var ett akademiskt monster till människa (franska revolutionen), att det är kul att vara med och vinna ett spel trots att det är fullkomligt oviktigt. Att jag har två fantastiska vänner som inte bara jag behöver utan som också behöver mig. Definitionen av ett dimackord. Detta svider att erkänna högt men jag väljer att se det som en övning i ödmjukhet.. Att man bör följa instruktionerna när man färgar håret.. Att det är roligt att återgå till goda vanor som att dansa. Att jag fortfarande emellanåt trots egna tvivel därom, kan ta bra initiativ. Det har med andra ord varit en riktigt bra vecka!

2 comments:

Håkan Wiklund said...

Grattis, Maria! Det glädjer oxå mig!

Anonymous said...

Ha ha! Hoppas även din vecka varit full av nya lärdomar Håkan?!